Fun
24-09-2007 23:40:23
Zo dronken als een....

Nou ben ik best wel eens, behoorlijk, bezopen geweest. Maar of ik ooit zo laag zal zinken betwijfel ik (Valt het je trouwens ook op hoe vaak ik over dit onderwerp blog?).
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.