Fun
25-09-2007 19:41:31
Ziek, zieker, ziekst
Belspelletjes op de tv, super-irritant en wat de meeste mensen betreft mag het zo snel mogelijk afgeschaft worden, toch? Je wordt er zelfs ziek van...
Sterker nog; Je wordt er kotsmisselijk van...
(klik voor meer...)
Get Flash to see this player.
(klik voor meer...)