Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Leo op 01 Oktober 2007 - 14:27  §

Pfff mannen lezen berichten maar half.. :-)
Maar je hebt gelijk, bijzonder is 't ie :lalala:

Kan er niets aan doen behalve dat ik er Bert nog naar laat kijken.....

Gro. Leo.

Erik op 01 Oktober 2007 - 17:09  §

Jullie hoeven er niet naar te kijken hoor, zo is het best grappig! :-D

Vertaler op 18 Januari 2008 - 14:50  §

Gelukkig komen de vertaalmachines nog niet in de buurt bij de professionele vertalingen. ;)

Toch raar dat die vertaalfunctie ook zelfstandig voornaamwoorden zo slecht weergeeft. (bijv. liefhebbers)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...