Web-Log
30-09-2007 00:22:10
Omhoog fallen niemandalltje

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Pfff mannen lezen berichten maar half.. ![]()
Maar je hebt gelijk, bijzonder is 't ie
Kan er niets aan doen behalve dat ik er Bert nog naar laat kijken.....
Gro. Leo.
Jullie hoeven er niet naar te kijken hoor, zo is het best grappig! ![]()
Gelukkig komen de vertaalmachines nog niet in de buurt bij de professionele vertalingen. ![]()
Toch raar dat die vertaalfunctie ook zelfstandig voornaamwoorden zo slecht weergeeft. (bijv. liefhebbers)