Web-Log
30-09-2007 11:17:25
Poll


Het lijkt me helder dat onze bezoekers in twee kampen te verdelen zijn. Enerzijds de liefheb- bers van deze Brabo-pop, anderzijds de mensen die hem liever niet meer tegenkomen in de hitlijsten. De middenmoot twijfelt een beetje of het niet steeds een herhaling is van hetzelfde... Persoonlijk heb ik helemaal niks met Guus en ik vind dat hij niet mooi kan zingen. Maargoed, ik ben geen liefhebber van feestmuziek (uit Brabant) en dan kan een serieus of gevoelig num- mer van Guus er bij mij ook niet écht in. Iedereen weer bedankt voor je uitgebrachte stem!