Blij

En dan te bedenken dat dat ding vorig jaar juni nog 95,6kg aangaf. En nee, ik heb geen Phytolyne Express, Esyba of de Slimball gebruikt en ik doe ook niet aan sport want daar heb ik een tering hekel aan. Gewoon minder en gevarieerder eten. Ok, ze noemen het ook wel Sonja Bakkeren. En waarom heb je er dan zolang over gedaan vraag je je misschien af?? Ik heb het echt niet constant gevolgd en als ik zin had om me nergens wat van aan te trekken dan deed ik dat. In het weekend hou ik me er sowieso zo min mogelijk aan. Er is zelfs een periode geweest dat ik er helemaal niets op uit heb gedaan. Nu ben ik nog steeds bezig en volgens de BMI moet ik er nog zo'n 9 kilo meer af om op gezond gewicht te komen (tussen de 54 en 72 kg), al snap ik niet dat er hierbij geen onderscheid tussen vrouwen en mannen wordt gemaakt. Maar goed ik ga ervoor.