Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 23-10-2007 15:02:02

RyanDan

Klik voor groterAfgelopen weekend traden ze op bij Mooi! Weer de Leeuw en ik was positief verrast; Het waren de tweeling Ryan en Dan Kowarsky uit Canada en zijn beiden voorzien van een stem als een engeltje. Samen maken ze erg mooie muziek onder de naam RyanDan. Ik heb gelijk de hele cd even beluisterd en ben onder de indruk. Nou denk ik niet dat deze muziek gelijk de Top 40 zal binnenkomen omdat het -waarschijnlijk- niet zal aanslaan bij de jeugd en daardoor niet op 3FM of 538 wordt gedraaid, maar het lijkt me wel dat hun eerste single 'Like the Sun' vaak voorbij zal komen op Sky Radio en dan wordt het misschien net zo'n kersthit als Josh Groban met 'Don't give up' vorig jaar was (ook zo'n geweldig nummer). Klik op "klik voor meer" voor een opname van 'Like the Sun' van de duitse tv.

(klik voor meer...)
:: bemoeienissen
Erik op 23 Oktober 2007 - 15:27  §

Ik heb het gezien, maar ik vond het ook wel een beetje eng... Zulke fluwelen stemmetjes, het was meteen ook wel iets teveel van het goede voor mij. Maargoed, misschien ben ik gewoon nog niet in de kerststemming...

petra op 03 November 2007 - 08:57  §

ik was er ook weteen HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL weg van
:-D

René op 05 November 2007 - 12:50  §

Het kan toch geen toeval zijn dat 2 weken na het optreden van RyanDan de hier genoemde Josh Groban met het eveneens genoemde 'Don't give up' een optreden geeft bij 'Mooi! Weer de Leeuw'???

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...