Muziek
23-10-2007 15:02:02
RyanDan
Afgelopen weekend traden ze op bij Mooi! Weer de Leeuw en ik was positief verrast; Het waren de tweeling Ryan en Dan Kowarsky uit Canada en zijn beiden voorzien van een stem als een engeltje. Samen maken ze erg mooie muziek onder de naam RyanDan. Ik heb gelijk de hele cd even beluisterd en ben onder de indruk. Nou denk ik niet dat deze muziek gelijk de Top 40 zal binnenkomen omdat het -waarschijnlijk- niet zal aanslaan bij de jeugd en daardoor niet op 3FM of 538 wordt gedraaid, maar het lijkt me wel dat hun eerste single 'Like the Sun' vaak voorbij zal komen op Sky Radio en dan wordt het misschien net zo'n kersthit als Josh Groban met 'Don't give up' vorig jaar was (ook zo'n geweldig nummer). Klik op "klik voor meer" voor een opname van 'Like the Sun' van de duitse tv.(klik voor meer...)