Web-Log 25-10-2007 14:35:41 Logo Ik ben intussen al wel bezig met een nieuw logo en lay-out ideeën aan het opdoen voor iets nieuws per 1-1-2008. Maar dit gaat hem dus niet worden... PS: Heeft iemand een leuk idee voor een logo met daarin de naam XOOX ? We houden ons aanbevolen!