Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-10-2007 14:35:41

Logo

Ik ben intussen al wel bezig met een nieuw logo en lay-out ideeën aan het
opdoen voor iets nieuws per 1-1-2008. Maar dit gaat hem dus niet worden...

Klik voor de bron

PS: Heeft iemand een leuk idee voor een logo met
daarin de naam XOOX ? We houden ons aanbevolen!
:: bemoeienissen
René op 25 Oktober 2007 - 23:40  §

Het zal mij benieuwen.

Martijn op 26 Oktober 2007 - 09:34  §

Misschien iets met boter-kaas-eieren-kruisjes en rondjes?

miniatuurtje op 26 Oktober 2007 - 18:56  §

Je eigen logo op een flesje.
kijk op [www.miniatuurtje.nl]

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...