Fun
05-11-2007 14:54:05
Pakketje
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
ik kan ook wel zo'n doos gebruiken... heb al verschillende babydozen ontvangen... een doosje geld komt wel goed uit hahaha...
Trouwens, één zo'n pakketje biljetten in folie is ook al best aardig!
Hoeveel euri zou dat zijn?