Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Maaika op 05 November 2007 - 17:01  §

ik kan ook wel zo'n doos gebruiken... heb al verschillende babydozen ontvangen... een doosje geld komt wel goed uit hahaha...

Erik op 05 November 2007 - 21:58  §

Trouwens, één zo'n pakketje biljetten in folie is ook al best aardig! :roll: Hoeveel euri zou dat zijn?

Maaika op 06 November 2007 - 16:33  §

das te weinig :-D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...