Web-Log
08-11-2007 22:10:35
Ontevreden klant
From: Pascal To: xoox.nl
Subject: pillen werken niet
hallo
ik heb de pillen gekocht bij jullie maar ze werken niet
wat moet ik doen ? graag eeen duidelijk antwoord a.u.b.
anders stuur ik ze terug
groetjes pascal
Dit bericht werd verstuurd vanaf IP: 84.xx.xx.171, cp11xxx10-b.venlo1.lb.home.nl
Beste Pascal, ik vermoed dat je een beetje in de war bent... XOOX.NL is géén apotheek, wij verkopen geen pillen. Misschien bedoel je de afslankpillen waarover wij hebben geschreven, maar die moet je toch echt op een andere wijze besteld hebben. Ik zou zeggen; kijk er de af- leverbon nog eens even op na. En natuurlijk heb je gelijk: Die pillen werken inderdaad niet !!!
Subject: pillen werken niet
halloik heb de pillen gekocht bij jullie maar ze werken niet
wat moet ik doen ? graag eeen duidelijk antwoord a.u.b.
anders stuur ik ze terug
groetjes pascal
Dit bericht werd verstuurd vanaf IP: 84.xx.xx.171, cp11xxx10-b.venlo1.lb.home.nl
Beste Pascal, ik vermoed dat je een beetje in de war bent... XOOX.NL is géén apotheek, wij verkopen geen pillen. Misschien bedoel je de afslankpillen waarover wij hebben geschreven, maar die moet je toch echt op een andere wijze besteld hebben. Ik zou zeggen; kijk er de af- leverbon nog eens even op na. En natuurlijk heb je gelijk: Die pillen werken inderdaad niet !!!