Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
*ing* op 21 December 2007 - 11:14  §

Ik heb de foto's doorgestuurd naar m'n collega's,die lopen ook hele dagen te "goeiemoggelen"

Erik op 21 December 2007 - 11:45  §

Mijn dochter krabbelde mij vanmorgen ookal met "goeiemoggel papa..." Ik ga toch maar even met haar praten vanavond...

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...