Web-Log
27-12-2007 21:55:45
Nieuwe looks
Aanstaande zaterdagavond/nacht is het weer zover: René en ik gaan dan zolang noodzakelijk door om te komen tot een mooie, frisse nieuwe lay- out voor de site. Altijd weer een leuke bezigheid en tot nu toe rolde er tel- kens een prima nieuwe look uit onze creatieve geest. We hebben de top-banner al een poosje liggen, nu de rest nog om het verder aan te kleden.