Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 30-12-2007 10:28:38

04:20

Dat was nog best laat (voor mijn doen): 04:20 uur ! René en ik zijn vannacht bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe layout van deze site. Ik moet zeggen; het wordt heel plezierig voor het oog. De basis staat intussen en er moeten nog enkele banners gemaakt worden. Ook zal er een subtiele verandering ingevoerd zijn met betrekking tot de breedte van de site. Enfin, jullie zien het binnenkort! Nu weer aan de slag. Kop koffie erbij en wat boterhammen met kaas. Goedemorgen!
:: bemoeienissen
Maaika op 01 Januari 2008 - 12:58  §

goedemiddag.... 1 januari!! Waar is de nieuwe layout nou??? :-D

Maaika op 01 Januari 2008 - 12:59  §

Oh trouwens... ook een gelukkig nieuwjaar hè :D

René op 01 Januari 2008 - 14:16  §

Door een paar last minute probleempjes konden we de layout niet op tijd klaar krijgen. Daarom hebben we het een paar dagen uitgesteld, hopenlijk kan die van het weekend online...

En jij ook een gelukkig nieuwjaar!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...