Web-Log
30-12-2007 10:28:38
04:20
Dat was nog best laat (voor mijn doen): 04:20 uur ! René en ik zijn vannacht bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe layout van deze site. Ik moet zeggen; het wordt heel plezierig voor het oog. De basis staat intussen en er moeten nog enkele banners gemaakt worden. Ook zal er een subtiele verandering ingevoerd zijn met betrekking tot de breedte van de site. Enfin, jullie zien het binnenkort! Nu weer aan de slag. Kop koffie erbij en wat boterhammen met kaas. Goedemorgen!