Web-Log
07-01-2008 18:01:31
Roze bedoeling
Hebben we bij Arno de periode met een heleboel reklame en banners gehad, brak de periode aan dat er bijna alleen nog maar over hun nakomeling Jetske werd geschreven. Zelfs in het jaaroverzicht gaat het alleen maar over de ontdek- kingsreis van dochterlief. Nu zie ik dat er alweer een tweede Walop in de maak is. Intussen zelfs al voor 1/3 deel af! Ze hebben toch geen gebrek aan materiaal voor op de weblog?? Nee, het zal wel gewoon de liefde zijn. Marion wil in elk geval deze roze wasmand... Het zal dus wel weer een meid worden.