Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Maaika op 10 Januari 2008 - 09:58  §

Ja nee... Ik heb ook nooit m'n broek aan hoor als ik jullie site bekijk... :lalala:

Erik op 10 Januari 2008 - 13:32  §

En terecht, want onze site is ook het best leesbaar zónder broek aan... :-D

Maaika op 11 Januari 2008 - 23:29  §

Zeker weten... :crazy:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...