Web-Log
16-01-2008 22:53:52
Poll

Hoe vindbaar ben jij op internet?

Wat een mooie poll met veel uitgebrachte stemmen (190). Opvallend is natuurlijk dat er een heel klein percentage be- weert onvindbaar te zijn via internet. En ik durf te beweren dat van die 4% misschien toch nog de helft te traceren blijkt te zijn als je er de juiste manieren voor weet. En het is al lang niet meer zo dat slechts de mensen die zelf internetten al snel vindbaar zijn, maar ook als je zelf helemaal niets met internet doet, sta je bijvoorbeeld al in de telefoongids of op online stukjes genoemd van de plaastelijke vereniging. Hyves is een hype geloof ik, want ook uit deze poll blijkt dat dáár de meesten van ons terug te vinden zijn, mijzelf incluis. Ook schoolbank.nl blijft het wonderlijk goed doen. Zij hebben een database opgebouwd toen het nog leuk was, en dus blijf je ook daar vindbaar, ookal kom je er niet meer (zoals ik). Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem.