Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Nicole57 op 01 Februari 2008 - 12:22  §

dan moet je dat kaartje niet meenemen :evil:

nou woont ie nog alleen :-)

Erik op 01 Februari 2008 - 15:49  §

Dat is waar ook!?! Of ik moet zijn telefoonnumer en emailadres laten zien... Kun je reageren... <img src=)' class="inline-block align-middle" />

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...