Web-Log
15-02-2008 09:24:01
Poll

Ik heb deze Poll waarschijnlijk iets te vroeg geplaatst, de film was nog niet uit in de bioscopen, dus maar weinigen hebben hem tot nu toe werkelijk gezien. Of de mensen die reeds hadden gestemd
op de eerste twee opties, hebben intussen de film al gezien maar konden niet meer opnieuw stem- men... Al met al is de belangstelling groot te noemen, en terecht. Zelf heb ik de film nog niet gezien, maar dat ga ik zeker nog wel doen. Ik heb veel respect voor Theo als acteur. Iedereen weer bedankt!