Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 06-03-2008 19:06:09

Poll

Uitslag Poll:
Klussen in huis, ik kan...

Geen verrassende uitslag van de poll deze keer. De meeste mensen redden zich zoals verwacht prima met klusjes als schilderen, behangen en tapijt leggen. Voor een aantal men- sen is het zelf zetten van een schutting of het plaatsen van te- gels zelf ook nog goed te doen. Misschien geïnspireerd door klusprogramma's op TV, een dosis lef en goede ervaringen. Ik denk dat de minder gangbare klussen zoals stucadoren, leidingen en hele verbouwingen vooral is weggeglegd voor de mensen die al een dergelijk beroep hebben. Persoonlijk doe ik mee met behangen, schilderen en allerlei voorkomen- de klussen in huis. Lastiger krijg ik het met een schutting of vloerbedekking leggen. Dat lukt wel, maar ik snij altijd wel ergens precies de verkeerde hoek in en moet dan puzzelen met "noodstukjes" om het mooi te krijgen. Liever laat ik het leggen! En tsja, sommigen kunnen dus niets qua klussen...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...