Web-Log
18-03-2008 21:51:07
Echo !!! zonder bron...

Soms kom je dingen tegen die je verbazen; zo ook de site van de familie van de Ven. Hoe makkelijk wil je het hebben? Gewoon de stukjes van (o.a.) deze site, integraal en inclusief de afbreek-streepjes in de teksten overnemen. Dat is op zich nog niet zo erg, behalve dan het schreeuwende gebrek aan eigen creativiteit natuurlijk, mits er aan een duidelijke bronvermelding wordt gedaan. Helaas blijkt dat niet het geval. Er is nog wel een categorie "xoox" door de makers van mvdven.nl aangemaakt, maar nergens is een directe link naar de bron te vinden. René en ik hebben besloten om een reaktie op de- ze praktijken te geven. Want het is wel erg triest om te zien dat werkelijk alles zo'n beetje klakkeloos wordt overgenomen op sommige afbeeldingen na. Mogelijk staat dit bericht er intussen ook al tussen! Deze mail hebben we verzonden in de hoop dat de maker er gehoor aan geeft en de sportiviteit kan opbrengen om aan duidelijke en correcte bronvermelding te doen. Staat allemaal in hun disclamer.
