Web-Log
07-05-2008 18:07:23
Poll

Heb jij intussen al een platte TV ?

Nou, dat is dus al bijna 50% !! De ontwikkelingen gaan snel en als de 9% procent die erover denkt de TV daadwerkelijk aanschaft, zijn ze in de meerderheid. Ik moet ook zeggen dat ik de prijzen intussen zeer aantrekkelijk vind, vandaar ook dat ik een poosje geleden ook ben gezwicht voor een LCD TV.
Tot grote tevredenheid! Nog elke dag geniet ik van het grote beeld en het is een veel mooier vormge- geven apparaat in mijn huiskamer dan een grote beeldbuis. Iedereen weer bedankt voor je stem!