Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 17-05-2008 13:14:22

Poll

Uitslag Poll:
Verpakkingsbelasting



De meeste mensen denken dat er hier weer eens sprake is van een vorm van geld-incasseren over de rug van de burger. Slechts 20% denkt dat het mogelijk bijdraagt aan een betere wereld met mi- lieuvriendelijker verpakkingsmateriaal. Het roept ook vragen op, want meteen al was het gevoel dat deze belasting onterecht en te hoog werd doorberekend aan de klant. Nouja, het is een feit en ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op een bon heb gekeken wat er nu eigenlijk staat. Ik ga zometeen boodschappen doen, dus dan zal ik meteen eens bekijken wat deze belasting mij nu eigenlijk kost.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...