Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Aat op 19 Mei 2008 - 23:55  §

Stop nou s met die kinderen. Laten we het volgende afspreken. Totdat jij weer een nieuw kindje hebt gemaakt hebben we het er niet meer over. Oké? :-D

Erik op 20 Mei 2008 - 00:12  §

Case closed dus...

Aat op 20 Mei 2008 - 00:16  §

Wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen? Ip ban oid? <img src=:' class="inline-block align-middle" />

Erik op 20 Mei 2008 - 08:43  §

Nou gewoon, twee keer knip...

Aat op 20 Mei 2008 - 08:46  §

Auw |-|

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...