Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 30-05-2008 19:24:42

Poll

Uitslag poll:
Welke is jouw bloedgroep?

Een poll deze keer waarop veel is gereageerd. Leuk, want nu kunnen we zien of de bezoekers van onze site zo'n beetje vol- doen aan het gemiddelde. Het lijkt er inderdaad een beetje op: bloedroepen O+ en A+ zijn het meest vertegenwoordigd. Dat 0- zo hoog scoort is afwijkend van het gemiddelde. Ook blijft B+ achter en zijn er wat meer B- stemmers. Een grote groep weet überhaupt niet welke bloed- groep ze heeft. Volgens mij een goed teken, want dan ben je mogelijk nooit in de positie gekomen dat het van belang was om te weten. Hoewel, in het ziekenhuis vertellen ze het mogelijk ook niet zomaar. Dank voor het uitbrengen van je stem! Enne, laat even weten of je huis al oranje is in de nieuwe poll.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...