Fun
31-05-2008 20:19:06
Vol = vol !

Volle treinen en drukke perrons; nee ook wij vinden dat niet leuk. Maar alles is betrekkelijk, het is maar wat je bent gewend. In Japan zouden ze onze drukste spits nog héél rustig vinden. Conducteurs heb- ben daar hele andere taken dan hier in Nederland. En even door de trein om kaartjes te knippen is er daar al helemáál niet bij! Kijk maar eens naar deze doordeweekse dag op een Japans treinstation.
Omvallen van vermoeidheid gebeurt je in elk geval niet!