Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 31-05-2008 20:19:06

Vol = vol !


Volle treinen en drukke perrons; nee ook wij vinden dat niet leuk. Maar alles is betrekkelijk, het is maar wat je bent gewend. In Japan zouden ze onze drukste spits nog héél rustig vinden. Conducteurs heb- ben daar hele andere taken dan hier in Nederland. En even door de trein om kaartjes te knippen is er daar al helemáál niet bij! Kijk maar eens naar deze doordeweekse dag op een Japans treinstation.
:: bemoeienissen
Marianne op 31 Mei 2008 - 21:10  §

:crazy: Uhhh voelen ze zich wel helemaal lekker.Ik denk na dit ritje in ieder geval niet. :mrgreen:

Erik op 01 Juni 2008 - 10:47  §

Je zou maar moeten overgeven... XX( Omvallen van vermoeidheid gebeurt je in elk geval niet!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...