Web-Log
11-06-2008 00:05:24
Poll

Doe jij mee aan de Oranje-gekte ?

Wat een nuchtere bedoeling zeg! Maar beter, ik heb hier ook nog niets oranje versiert. Behalve dat er nu twee voltallige elftal-posters in de gang prijken op de deuren van de slaapkamers van de kids, is het hier rustig. Misschien dat er toch nog wat oranje spullen uit de kast wordt gehaald nu er een pri- ma start is gemaakt door met 3 - 0 van Italië te winnen. Hopelijk kunnen we het even laten hangen!