Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Sander Kolthof op 08 Juli 2008 - 17:22  §

Ik heb even een vraag die eigenlijk niks met dit artikel te maken heeft maar met hoe jullie de afbeelding tonen.. Ik zou graag willen weten met welk script jullie dit doen en of je daar misschien ook een link van hebt? Ik zou dit graag zelf op een website willen gebruiken..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt!!

René op 08 Juli 2008 - 20:18  §

Hi Sander,

Wij gebruiken het script Lightbox 2 van Lokesh Dhakar, zijn site vind je hier.

Sander Kolthof op 09 Juli 2008 - 10:31  §

Super dank je wel!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...