Fun
05-07-2008 10:12:06
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Ik heb even een vraag die eigenlijk niks met dit artikel te maken heeft maar met hoe jullie de afbeelding tonen.. Ik zou graag willen weten met welk script jullie dit doen en of je daar misschien ook een link van hebt? Ik zou dit graag zelf op een website willen gebruiken..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt!!
Hi Sander,
Wij gebruiken het script Lightbox 2 van Lokesh Dhakar, zijn site vind je hier.
Super dank je wel!!