Fun
15-10-2008 13:43:10
Beleggingstip
Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht van Dexia heb je vandaag nog ? 36,--
Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis heb je vandaag nog ? 18,--
Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert heb je vandaag nog ? 100,--
Wanneer je echter dit jaar voor ? 1000,-- volle bakken Grolsch hebt gekocht en dus voor ? 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van ? 390,--
Conclusie : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op!
Holadijee,???????????proost!!
Uw beleggingsadviseur
Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis heb je vandaag nog ? 18,--
Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert heb je vandaag nog ? 100,--
Wanneer je echter dit jaar voor ? 1000,-- volle bakken Grolsch hebt gekocht en dus voor ? 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van ? 390,--
Conclusie : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op!
Holadijee,???????????proost!!
Uw beleggingsadviseur