Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 15-10-2008 13:43:10

Beleggingstip

Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht van Dexia heb je vandaag nog ? 36,--

Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Fortis heb je vandaag nog ? 18,--

Wanneer je in januari 2007 voor ? 1000,-- aandelen hebt gekocht bij Agfa Gevaert heb je vandaag nog ? 100,--

Wanneer je echter dit jaar voor ? 1000,-- volle bakken Grolsch hebt gekocht en dus voor ? 1000,-- verzopen hebt, heb je vandaag nog statiegeld ter waarde van ? 390,--

Conclusie : de hele dag in de luie stoel naar de TV kijken, met een flesje bier in je hand levert het meeste op!

Holadijee,???????????proost!!

Uw beleggingsadviseur
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...