Opsporing verzocht
waarin alsmaar de tekst te horen is:
"Het gaat maar door..... het gáát maar door....
Het gaat maar door..... het gáát maar door...."
Weet iemand welke titel en uitvoerende ik zoek? Ik hoor het graag!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Edsilia Rombley Het gaat maar door
Graag gedaan,
Gr. Aat
Hoi Aat,
Leuk, maar helaas, zó eenvoudig is mijn opgave nu ook weer niet! Het betreft een nummer ergens uit de jaren '80 of begin '90. Een heel fout discomuziekje met herhalend de tekst "het gaat maar door" Ik weet niet of het de titel is, ik denk het niet, of dat het een soort flauw refreintje is.... Misschien is het "het draait maar door" ipv "gaat maar door" ik weet het niet meer zeker. Keep looking!
Dat zal hem inderdaad zijn, en daar heb ik wel een mp3'tje van. Vind er trouwens niet veel aan, "het gaat maar door" en "ongelofelijk" is de enige tekst die erin zit....
Jáaaahhhhh dat issem!!! Het is inderdaad geen muzikaal hoogstandje en een beetje flauw. Ik heb gelukkig een aoort van weddenschap gewonnen
Thanx Wim!!!