Muziek
15-11-2008 20:37:38
Marco raakt !
Vele nummers van Marco Borsato zijn langs mij heen gegaan omdat ik ze niet meer het nivo vond hebben uit de tijd van "De Waarheid." Maar nu treft hij mij telkens weer met het nummer "Dochters." Elke keer als ik het mooie en voor mij zéér invoelbare nummer hoor, krijg ik een brok in mijn keel... Hè, hè... eindelijk weer eens een ingeto- gen nummer (niet té drama zoals Stop de Tijd ) met de rustige stem van Marco. En dan misschien straks ook nog maar eens kijken naar zijn acteerprestaties in de film Wit Licht.