Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 15-11-2008 20:37:38

Marco raakt !

Marco BorsatoVele nummers van Marco Borsato zijn langs mij heen gegaan omdat ik ze niet meer het nivo vond hebben uit de tijd van "De Waarheid." Maar nu treft hij mij telkens weer met het nummer "Dochters." Elke keer als ik het mooie en voor mij zéér invoelbare nummer hoor, krijg ik een brok in mijn keel... Hè, hè... eindelijk weer eens een ingeto- gen nummer (niet té drama zoals Stop de Tijd ) met de rustige stem van Marco. En dan misschien straks ook nog maar eens kijken naar zijn acteerprestaties in de film Wit Licht.
:: bemoeienissen
René op 16 November 2008 - 18:53  §

Toen we de cd een paar weken geleden voor het eerst beluisterden wisten we na 2 nummers al wat het beste nummer zou zijn: Dochters. We hebben dat nummer toen op repeat gezet en de rest van de cd hebben we niet meer gehoord. Nog steeds niet trouwens...

Erik op 16 November 2008 - 19:20  §

En terecht!

Thijs op 26 Maart 2009 - 16:52  §

Voor Lyrics van Marco Borsato kijk je op: http://www.shaxxers.com

Ook voor meer lyrics natuurlijk!

:crazy:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...