Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-12-2008 12:11:38

Poll

Uitslag Poll:
Voor een Kerstboom betaal ik


Hebben we nou gewoon zuinig publiek die niet zo op het fenomeen Kerstboom is gesteld? Of slaat ook hier de recessie toe? Of men heeft géén boom, of een goedkope... Zelf heb ik dit jaar best veel geld uitgege- ven aan een mooie boom, plus nog eentje voor bij mijn ouders. Persoonlijk hecht ik er toch wel aan; een mooie, grote, échte boom in huis van een week voor de Kerst tot enkele dagen na oud en nieuw!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...