Web-Log
25-01-2009 10:02:44
Nieuwe Stijl
Bijna is het zover; onze nieuwe layout 2009 komt online. En dat heeft best wat tijd gekost, meer dan we dachten. Samen bedenken we dan een nieuwe indeling van de site plus de stijl waarin we het in beeld willen brengen. En hoe fraaier we het willen, des te meer moeite het kost om alles om te zetten en passend te maken voor alle browsers. Want dat blijkt ook ieder jaar weer een hele klus. Links zie je al een kleine preview van de nieuwe stijl... Wait and see, binnenkort dus online!