Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-06-2009 19:04:06

Rollercoasting

Ook dit jaar willen René en ik een dagje weg. Zeg maar ons bedrijfsuitje. In 2007 waren we in Walibi en dat is ons zó goed bevallen dat we aanstaande zaterdag opnieuw een dagje rollercoasting willen doen! Helaas heeft YouTube ons fraaie filmpje uit 2007 hevig verminkt door de muziek weg te halen. Gelukkig hebben we hier een alternatief. Maar het lijkt er nu op dat ons uitje niet doorgaat wegens privé-omstandigheden bij mijn collega. Dat gaat natuurlijk voor! Walibi wacht wel.

Volgens mij wordt ook bij het alternatief de boel geblokkeerd. Heeft iemand een suggestie waar ik nog een filmpje kan uploaden zonder dat rechten-gezeik???
:: bemoeienissen
Madd op 26 Juni 2009 - 01:50  §

Probeer [www.garagetv.nl] es.

Erik op 26 Juni 2009 - 09:41  §

Ohja, die was het! Thx!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...