Web-Log
26-06-2009 21:31:52
Let's Go!!!!

Morgen gaan René en ik naar Walibi! Het bedrijfsuitje gaat dus door, ondanks de eerdere berichten. Maar ook ondanks het overlijden van Michael Jackson & een weersvoorspelling die hevige onweersbuien met harde wind en hagel in petto heeft... Dat wordt extra spannend!