Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 02-07-2009 19:35:00

Poll

Uitslag Poll:
Wat is/zijn jouw favo spelcomputer(s) ?


Wat een verrassende uitslag! De meerderheid speelt het liefst hun game op de eigen PC! Dat had ik niet verwacht. De DS lite en DSi zijn zéér populair en terecht. Het is een perfecte kleine spelcomputer met volwassen mogelijk- heden. En zo'n touch-screen geeft er een extra dimensie aan. Dan zijn er nog een heleboel andere spelcomputers waarvan de aloude Play Station 2 nog wel het meest populair blijkt te zijn! Ook wel een verrassing eigenlijk. Zelf ben ik blijkbaar zéér gemiddeld als ik de uitslag zo bekijk; hier in huis liggen twee DSlite-jes, een PS2 en natuurlijk enkele PC's. De PC gebruiken we weinig voor echte games maar wel voor online games via spelletjes.nl etc. De laatste tijd speel ik steeds vaker op de DS. Best leuk!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...