Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 04-07-2009 23:16:53

Thriller night

Vanavond lekker in de tuin met een glas wijn... én Michael Jackson !!

Klik voor groter

Ik heb even een paar cd's van Michael naar beneden gehaald. Wat is het toch een lekkere muziek en eerlijk gezegd luister ik er nu hij is overleden, nét even anders naar... Het maakt het allemaal nog mooier. Zo jammer dat het hier moest eindigen... Ik was, ben en blijf fan!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...