Muziek
04-07-2009 23:16:53
Thriller night

Ik heb even een paar cd's van Michael naar beneden gehaald. Wat is het toch een lekkere muziek en eerlijk gezegd luister ik er nu hij is overleden, nét even anders naar... Het maakt het allemaal nog mooier. Zo jammer dat het hier moest eindigen... Ik was, ben en blijf fan!