Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Isje. op 17 Oktober 2009 - 12:15  §

Ik snap Coos Busters nog steeds niet.. Uitleg?

René op 17 Oktober 2009 - 12:37  §

Dan ben je waarschijnlijk iemand van een jongere generatie; Ooit gehoord van de film Ghostbusters?

Erik op 17 Oktober 2009 - 13:01  §

Ja René, dat maakt ons dus van de oudere generatie..!??!

Who you're gonna call?????

René op 17 Oktober 2009 - 13:30  §

Tja, Coos Busters toch? ;D

Isje. op 17 Oktober 2009 - 15:27  §

Zegt me wel iets ja, wel eens van gehoord!
Bedankt in ieder geval.

FokjeModderCoosBusters op 31 Oktober 2011 - 14:43  §

Whaha, lol :)

Ik heb net een hele rij gekke namen gezien op [www.alletop10lijstjes.nl]

ik en mn moeder hebben ons echt bescheurd. :mrgreen:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...