Muziek
08-01-2004 00:27:01
Erik en de Zilveren Harp
Nee, niet XOOX-Erik maar Erik de Jong, beter bekend als Spinvis, heeft een Zilveren Harp in de wacht gesleept. Deze 42-jarige, uit Nieuwegein afkomstige muzikant, vader van 2 kinderen, maakt zijn muziek helemaal alleen op zijn zolderkamer (zag ik vanavond in RTL Boulevard). En ik vind het erg goed. Nu ken ik alleen maar de nummers 'Smalfilm', 'Bagagedrager' en 'Voor ik vergeet' maar geniet hier met volle teugen van en ik gun het hem daarom van harte. 1 Hieperdepiep Hoera voor Spinvis. :D De uitreiking van de Zilveren (en Gouden) Harp vindt plaats op 10 februari in 't Spant in Bussum en zal uitgezonden worden op Radio 2.