Muziek
30-01-2010 19:02:32
Tower Power !

Dit is toch écht puur jeugdsentiment. Eén van mijn eerste singletjes die ik begin jaren '80 zelf kocht. Wat had ik toen al smaak! Want dit nummer van Tower was natuurlijk helemaal te gek! Ik heb boven op zolder de originele hoes en single nog in de platenbakken staan. Ik heb het vinyl helemaal grijsgedraad en er ook nog aardig op mee gedrumd! Hier de clip!
)' class="inline-block align-middle" />