Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 30-01-2010 19:02:32

Tower Power !

Geweldig!! Tower - See You Tonight (1982)

Klik voor de clip via YouTube

Dit is toch écht puur jeugdsentiment. Eén van mijn eerste singletjes die ik begin jaren '80 zelf kocht. Wat had ik toen al smaak! Want dit nummer van Tower was natuurlijk helemaal te gek! Ik heb boven op zolder de originele hoes en single nog in de platenbakken staan. Ik heb het vinyl helemaal grijsgedraad en er ook nog aardig op mee gedrumd! Hier de clip!
:: bemoeienissen
Paulien op 18 Maart 2010 - 15:02  §

Jaaaa ik heb hem nog steeds op m'n MP3-speler staan, heerlijk om stevig bij door te fietsen!

Erik op 18 Maart 2010 - 22:04  §

Cool! <img src=)' class="inline-block align-middle" />

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...