Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 02-02-2010 19:43:09

Jos gaat los !

Klik voor de clip
Klik voor de site

Ik heb helemaal niets met carnaval en al helemaal niet met die hoempapa muziek!! Maar soms is er ineens een liedje dat zóoo flauw is dat het weer leuk wordt! Op dit mo- ment wordt een nummer van Jos van Oss gehyped. Zachte G, harde L heet het num- mer en die tekst suggereert precies wat in de clip niets aan de verbeelding overlaat.
En als je dit leuk vindt kun je ook nog een bijpassend T-shirt bestellen. Dat heeft die gast best slim aangepakt! Download MP3
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...