Fun
23-02-2010 10:06:23
Geen Denters


Daniël maakte mij vanmorgen attent op deze
In hoog tempo verschijnen er nieuwe songs van hem op internet over wel hele dagelijkse dingen. We leren hem ook best snel kennen; zo houdt Raymond duidelijk van cola light en van witte chocolade! Maar oordeel verder liever zelf... het werkt nog best aanstekelijk ook!
En intussen zing ik soms ineens spontaan: "witte chocoláaaaháaaa..."
De tekst van dit nummer is eigenlijk nog helemaal niet zo gek!
