Web-Log
02-05-2010 15:31:02
Oude Lay-out

Afgelopen nacht hebben René en ik tot ver na 04:00 uur gewerkt aan een nieuwe layout voor XOOX.NL. We zijn erg tevreden en zodra in de loop van deze week alle pagina's zijn aange- past in de nieuwe stijl, zal XOOX.NL voorlopig weer in een fris en gloednieuw jasje zitten! Doordat er zoveel mogelijk gebruik is gemaakt van kleine afbeeldingsbestanden zal de site in de nieuwe layout een stuk sneller laden. Nog even geduld dus, maar dan heb je ook wat!