Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
gerrit op 11 Mei 2010 - 20:49  §

Website ziet er mooi uit.
Mooi groen is niet lelijk!
Zou ook weer eens wat aan mijn hyves moeten doen. :lol:

groet Gerrit

Erik op 11 Mei 2010 - 21:00  §

Die hyves van je had je toch al eens in een nieuw jasje gestoken?? Ik vind dat blauwe wel mooi hoor! :mrgreen: Alles goed doar in het mooie Twente ? GreetZ! ;)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...