Web-Log
11-05-2010 07:38:22
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Website ziet er mooi uit.
Mooi groen is niet lelijk!
Zou ook weer eens wat aan mijn hyves moeten doen.
groet Gerrit
Die hyves van je had je toch al eens in een nieuw jasje gestoken?? Ik vind dat blauwe wel mooi hoor!
Alles goed doar in het mooie Twente ? GreetZ! ![]()