Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 11-05-2010 20:56:38

Verkeerde Afslacht

Wrong Turn 1, 3 & 3

De laatste tijd kan ik samen met mijn lief genieten van horror-films. Het lijkt erop dat ze de spanning intussen erg leuk is gaan vinden, onder één strikte voorwaarde: dat ik naast haar zit! Hadden we laast laatst al The Texas Chainsaw Massacre gezien, plus in de bioscoop The Crazies, ook een horror-film, vanaf vanavond gaan we de drie delen van de horror-reeks Wrong Turn bekijken. Misschien is het wel iets teveel ineens... maar wél lekker eng!
:: bemoeienissen
Jay op 11 Mei 2010 - 22:02  §

Hier is ie weer!!
Uw online spellingchecker!!

Hadden we laast??? <img src=??:' class="inline-block align-middle" />

P.S. Nieuwe lay-out is goedgekeurd!!

Ron op 11 Mei 2010 - 22:07  §

Of zit ie er een lettertje naast?

Erik op 11 Mei 2010 - 23:00  §

Scherp!! :arrow: Laatst dus.... misschien was ik al wat gespannen voor de film... <img src=)' class="inline-block align-middle" /> = aangepast. En bedankt weer!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...