Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 18-05-2010 23:09:31

Kampioenuuh

Kampioenuuh

En blij dat ie al was dat het dit jaar zo goed ging met de Twentse clubs; FC Twente werd kampioen en Heracles Almelo eindigde maar liefst op een 6e plaats in de eredivisie. Maar gisteravond kon ie pas echt trots zijn, zijn eigen E2 team van amateurvereniging AVC Heracles werd ook kampioen! En de cijfers liegen er niet om, 11 wedstrijden gespeeld waarvan 1 gelijk gespeeld en 10 gewonnen! En Niels heeft het als keeper erg rustig gehad dit seizoen, hij kreeg in die 11 wedstrijden slechts 17 doelpunten om zijn oren terwijl dat in de vorige seizoenen standaard was... per wedstrijd! En dus gingen ze na de wedstrijd met de kleren aan onder de douche en ook de beide trainers ontkwamen niet aan een nat pak. Gefeliciteerd jongens met dit geweldige resultaat, de officiele prijsuitreiking is volgende week zaterdag.
:: bemoeienissen
Erik op 18 Mei 2010 - 23:22  §

Hoor ik hier nou een echte voetbal-liefhebber in doorklinken?!? Gefeliciteerd in elk geval!!

René op 19 Mei 2010 - 00:12  §

Dat klopt 8-)

Ronny op 25 Mei 2010 - 08:13  §

Niels, van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap. Geniet er maar lekker van!!!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...