Media
27-05-2010 19:08:14
Aars Bibsschop ??
Ik ben nooit zo'n luisteraar van Giel geweest, maar zijn site ben ik nu wat aan het ontdekken. Best leuke dingen alle- maal! Eigenlijk door beoogd X-Factor winnares Maaike, die afgelopen woensdag een super live optreden gaf in de studio. Maar het item De Radio Draait Door is erg grappig. Het item De TV Draait Door bij DWDD is altijd al mijn fa- voriete TV moment, maar in audio blijkt het dus ook leuk!Oké, en nu genoeg GIEL op XOOX.NL !