Muziek
07-06-2010 22:20:24
We zijn er weer bij...

Ik heb helemaal niks met Wolter Kroes!! In de pikorde van Hollandse B-Artisten komt Wolter voor mij nog ná Dries, en dat wil wat zeggen! Maar één ding moet ik hem nageven; hij heeft wél de grootste WK hit allertijden op zijn naam staan. Viva Hollandia is gewoon een heerlijk, pakkend nummer. Beter dan het zeikerige Nederland oh Nederland of het voor slechts één EK bruikbare Wir Sind Die Holländer... En nu heeft hij er zelfs een Zuid-Africa versie van gemaakt. Geweldig! Als je zo'n heerlijk, op ieder EK of WK toepasbaar nummer in handen hebt moet je dat ook zeker uitbuiten. Go Wolter! Goed gedaan, luister hieronder maar eens: