Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 08-07-2010 21:24:27

Vakantie

Vandaag mijn laatste werkdag, dus vanaf nu: VAKANTIE ! Jazeker, maar liefst een dikke drie weken vrij, heerlijk! En mijn vakantie kan natuurlijk niet beter beginnen dan zo: een hittegolf staat voor de deur, Nederland speelt tegen Spanje in de WK finale en mijn twee zomerhits doen het prima in de hitlijsten! Wat wil je nog meer?? En jahoor, we gaan ook nog even lekker weg. Een weekje naar het mooie Drenthe: Het Park Witterzomer. Ook staat er nog een dagje Efteling op het programma en vooral ook veel lekker in en om het huis wat rommelen en luieren. Ik ben er klaar voor! Nu maar hopen dat Nederland zondag ook nog eens die prachtige WK-bokaal te pakken krijgt al ben ik eerlijk gezegd toch wel een beetje bang voor Spanje. Maar ik geloof er in dat wanneer wij hier in Nederland met al dat oranje blijven aanmoedigen en geloven in de overwinning; dan zullen we ook winnen!! Hier nog even die zomerhits van me...



:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...