Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 17-07-2010 18:55:01

Vakantiedag 2

Gisteren kwamen we al aan in het vakantiepark Witterzomer nabij Assen. We hebben er een week lang een fraai huisje gehuurd op een prachtig terrein met alle voorzieningen die je je maar wensen kunt: een springkussen, grote speeltuin, voetbalveldjes, een natuurbad, zwembaden, etc... En vanaf hier is het amper een half uur rijden naar het Attractiepark Drouwenerzand Geweldig voor kinderen tot een jaar of 14/15. Een heleboel leuke attracties en eenmaal binnen zijn de koffie, thee, limonade, ijsjes, soep van de dag, patat, frikandel- len of hamburgers gratis! En dat allemaal voor slechts 11,50 euro! En wij hadden dáár ook nog eens 1 euro p.p. korting op! Hoe is het allemaal mogelijk. We hebben een prima dag gehad en ons vanaf 10:00 tot 17:30 uur kunnen vermaken! Kijk maar eens naar de foto's:

Klik op de afbeelding voor groter en meer foto's

Hier is nog een link naar een leuk filmpje!
:: bemoeienissen
Gerrit op 18 Juli 2010 - 11:31  §

Geniet lekker van jullie vakantie.

groet Irma, Gerrit, Thijs en Bart.

Erik op 18 Juli 2010 - 12:39  §

Dat doen we! Dankjewel! Wanneer gaan jullie er even tussenuit??

Gerrit op 19 Juli 2010 - 16:43  §

vrijdag, we gaan naar Sauerland!

Erik op 19 Juli 2010 - 20:27  §

Alvast een heel fijne vakantie gewenst! Met mooi weer, leuke dingen om te doen en vooral lekker uitrusten en bijkomen!! Veel plezier, groeten van ons allemaal!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...