Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 06-08-2010 16:03:01

Mega Milka ?!

"Wilt U even een pakketje voor de buren aannemen?" Vroeg de bezorger...

Klik voor groter

Túúrlijk, zei ik nog... En nu staat er een MEGA Milka Reep in onze gang!! Althans, zo lijkt het. Ik wist niet dat Milka ook deze verpakkingen heeft, maar dit is écht een dikke vette reep! En misschien wel met nootjessss. Toch maar even vragen wat er écht in dit pakje zit als ze het komen ophalen. Ik kan alleen te tekst Type Holiday op de doos vinden, maar dat kan dus op alles slaan: een reepje chocola, hangmat, zitzak, etc. Zodra ik het weet hoor je het van me!

Update: Het blijkt om een Milka-fiets te gaan. Best cool!!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...