Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 06-08-2010 21:43:37

Kadoooootje!

Klik voor groter en meer


En toen stond er gisteren plotseling een heel groot kado in onze kamer!! Van Dar en Peter, voor... Nouja, het wordt natuurlijk al duidelijk door de tekst op de kaart hierboven; de trouw- dag!! Mijn lief en ik gaan namelijk op acht-negen-tien (08-09-10) trouwen!! Bijna alles is al klaar en ready to go! En ja; we gaan ook nog op huwelijksreis, mét de 3 kids en tante Dar ! Maar ondertussen blijven we dus maar raden wat er toch in dat grote kado zit... Spannend!
:: bemoeienissen
Ron op 07 Augustus 2010 - 01:49  §

Voor mensen die zo makkelijk trouwen is het huwelijk eigenlijk niet bedoelt. Huwelijk is voor het leven dus dat zou je maar 1 x moeten doen.

Madd op 09 Augustus 2010 - 23:58  §

Die lui met die gipsfetish en nu Ron weer, jullie trekken wel vreemde kostgangers aan hoor :roll:

@Erik -> gefeliciteerd alvast, ik hoop dat t een mooie dag wordt :-D

Erik op 10 Augustus 2010 - 08:41  §

@Madd: ja, we hebben een waar forum ontketend voor gips-lovers. Ach, we voorzien blijkbaar in een behoefte...
Dank voor de felicitaties, het gaat zeker een mooie dag worden!! :-D

Ron op 11 Augustus 2010 - 08:49  §

@Madd: zou je mij misschien uit kunnen leggen wat jij zo vreemd vindt aan mijn stelling?

Madd op 14 Augustus 2010 - 10:52  §

@Ron: Welke van de twee?

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...